Warm Audio BUS-COMP – kompresor analogowy
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Warm Audio BUS-COMP – kompresor analogowy
Warm Audio to amerykańska firma założona w 2011 r. Główną ideą marki jest dostarczanie high-endowych urządzeń studyjnych w cenie dostępnej dla każdego muzyka i inżyniera dźwięku. Niewielki zespół Warm Audio ma łącznie ponad 50 lat doświadczeń w projektowaniu i produkcji sprzętu pro audio. W ofercie firmy znajdziemy m.in. przedwzmacniacze mikrofonowe, kompresory, equalizery i mikrofony, które są opracowywane i testowane w Texasie. Sam producent ma na koncie ponad 20 innowacyjnych urządzeń oraz wiele nagród i nominacji od najbardziej znaczących organizacji z branży profesjonalnego audio.
BUS-COMP to dwukanałowy kompresor analogowy oparty na klasycznym układzie, którego wygładzone brzmienie od dekad kształtuje brzmienie w studiach nagraniowych. Tego typu, stereofoniczne, kontrolowane napięciem kompresory, sprawdzają się doskonale z różnym materiałem audio, jednak swoje najlepsze strony ujawniają podczas pracy nad miksem stereo. Cenione są nie tylko za bezproblemową kontrolę dynamiki, ale też za głębię i charakter tonalny, który nadają sygnałom przechodzącym przez nie – nawet, jeśli kompresja nie jest stosowana.
Ten kompresor szczególnie dobrze sprawdzi się podczas miksowania materiału stereo, miksowaniu bębnów i overheadów, gitar akustycznych, pianin i instrumentów klawiszowych, nagrań lektorskich i wielu innych źródeł dźwięku. Mimo, że został zaprojektowany do miksowania materiału stereo, równie dobrze sprawdzi się podczas pracy z niezależnymi źródłami monofonicznymi.
BUS-COMP jest odtworzeniem legendarnej konstrukcji kompresora VCA, posiada jednak dodatkowe usprawnienia. Jednym z rozwiązań, z których producent jest dumny, to zastosowanie w ścieżce sygnałowej amerykańskich transformatorów CineMag. Są one włączane przełącznikiem na frontowym panelu, dodając brzmieniu, głębokości i charakteru.
Specyfikacja:
- Analogowy, 2-kanałowy, stereofoniczny kompresor VCA
- Zbudowany w oparciu o legendarną konstrukcję
- Załączana dyskretna sekcja wzmacniaczy operacyjnych z transformatorami CineMag
- Możliwość wyboru zewnętrznego źródła side chain
- Filtr górnoprzepustowy: 30, 60, 105, 125, 185 Hz
- Przełącznik umożliwiający łatwe porównanie sygnałów bez kompresji z opcją kompresji A/B
- Doskonały do realizacji materiału stereo, miksowania bębnów i overheadów, gitar akustycznych, pianin i instrumentów
- lawiszowych, nagrań lektorskich i wielu innych źródeł dźwięku
- Możliwość używania ze stereofonicznymi i monofonicznymi źródłami sygnału
- Zbudowany z użyciem komponentów THAT 2180 VCA
- Złącza XLR i TRS
- Poziom szumu: < -90 dBu
- Zakres dynamiki: > 120 dB
- Pasmo przenoszenia: 18 Hz – 22 kHz
- Zniekształcenia THD + N: 20 Hz – 20 k Hz, + 20 dBu INPUT: < 0.05%
- Impedancja wejściowa: 10 kOhm
- Impedancja wyjściowa: 50 Ohm