Promocje
Dean Markley Signature Nickel Steel 2504 LTHB 10-52 - struny do gitary elektrycznej
Dean Markley Signature Nickel Steel 2504 LTHB 10-52 - struny do gitary elektrycznej

19,00 zł

Cena regularna: 21,00 zł

Najniższa cena: 21,00 zł
szt.
D'addario EXP125 09-46 – struny do gitary elektrycznej
D'addario EXP125 09-46 – struny do gitary elektrycznej

25,00 zł

Cena regularna: 48,99 zł

Najniższa cena: 48,99 zł
szt.
Producenci

Presonus Quantum 2626 – interfejs audio Thunderbolt 3

Dostępność: brak towaru
Cena: 2 999,00 zł

Cena regularna:

2999.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Presonus Quantum 2626 – interfejs audio Thunderbolt 3

Profesjonalny interfejs audio pracujący na złączu Thunderbolt, obsługujący 26 kanałów wejściowych i 26 kanałów wyjściowych przy ultraniskiej latencji. Quantum wyposażony został w 8 wejść typu Combo z 8 wysokiej klasy przedwzmacniaczami mikrofonowymi XMAX. Posiada także 8 wyjść analogowych, a oprócz umożliwia przesyłanie sygnałów w formie cyfrowej. Posiada 2 złącza ADAT, S/PDIF oraz MIDI. Interfejs pracuje z maksymalną rozdzielczością 192 kHz/24-bit i może pochwalić dynamiką na poziomie 115 dB.

Najlepsza jakość dźwięku i ultraniska latencja

Inżynierowie marki Presonus podporządkowali każdy aspekt projektowania Quantum dwóm celom – jak najlepszej jakości dźwięku i najwyższej prędkości działania. Dlatego może się on pochwalić latencją nawet poniżej 1 ms. Z tego powodu magazyn ”Sound on Sound” nazwał urządzenia z serii Quantum najszybszymi interfejsami na świecie. Prędkość działania nie stanowi w tym wypadku żadnego kompromisu z doskonałym, transparentnym brzmieniem i najwyższą rozdzielczością przetwarzania sygnału. Aby uzyskać tak nieprawdopodobnie małe opóźnienia, urządzenia te korzystają z napisanego od podstaw i opatentowanego sterownika. Możesz nagrywać w czasie rzeczywistym z załączonymi wtyczkami i wciąż cieszyć się wygodą pracy z niezauważalną latencją.

Interfejsy z serii Quantum korzystają z najnowocześniejszych 24-bitowych przetworników pracujących z maksymalną częstotliwością aż 192 kHz, aby oddać każdy, nawet najdrobniejszy niuans brzmienia bez zniekształceń i przeinaczeń. Dzięki nim osiągają nie tylko audiofilskie brzmienie, ale też zakres dynamiki 115 dB i bardzo mały jitter.

Doskonałe preampy mikrofonowe XMAX

Presonus od ponad 20 lat jest liderem w konstruowaniu doskonałych przedwzmacniaczy mikrofonowych i interfejsów audio. Preampy XMAX, zbudowane w oparciu o dyskretne komponenty zapewniają niezwykle szczegółowe i transparentne brzmienie. Oparte są o obwody pracujące w klasie A, zapewniające czystsze i bardziej muzykalne brzmienie niż konstrukcje klasy A/B, które można znaleźć w wielu konkurencyjnych urządzeniach. Preampy XMAX zasilane są napięciem 30 V, które zapewnia większy headroom, głębsze brzmienie niskich tonów, wygładzoną górę i bardziej nasycony dźwięk. Wreszcie, przedwzmacniacze te opierają się w większym stopniu na oryginalnych tranzystorach, rezystorach i kondensatorach niż na wzmacniaczach operacyjnych, które mogą dodawać szumy i niepożądane koloryzacje dźwięku. Dzięki takiej konstrukcji poziom szumów jest minimalny, a dźwięk wyjątkowo przejrzysty.

Rozszerzenia i synchronizacja z innymi urządzeniami

Interfejsy Quantum idealnie sprawdzą się w studiach nagraniowych każdej wielkości. Jeśli realizowane projekty okażą się naprawdę duże i skomplikowane, ich funkcjonalność może zostać rozszerzona poprzez komunikację z dodatkowymi urządzeniami. Porty ADAT/dual S/MUX można wykorzystać do podłączenia Presonus DigiMax DP88 i zwiększenia ilości przedwzmacniaczy mikrofonowych. Po synchronizacji będzie można nimi sterować zdalnie z poziomu programów Studio One lub US Surface. Dwa bezpośrednie wyjścia przedwzmacniacza z powrotami umożliwiają łatwe podłączenie analogowego kompresora lub wtyczek.

Oprogramowanie Studio One 4 Artist w komplecie

Quantum 2626 współpracuje z każdym oprogramowaniem DAW dla systemów MacOS i Windows, a do samego interfejsu został dołączony doskonały program do tworzenia muzyki – Studio One 4 w wersji Artist. Ten łatwy w obsłudze program w polskiej wersji językowej umożliwia komponowanie, nagrywanie i produkcję, a także odsłuchiwanie i kupowanie nowych brzmień i rozszerzeń bezpośrednio z poziomu programu.


Minimalne wymagania systemowe*:

  • Mac:
    • System operacyjny: Mac® OS X 10.11.6 64-bit lub nowszy
    • Procesor: Intel® Core™ i5 lub lepszy
    • Pamięć RAM: 4 GB (rekomendowane 8 GB lub więcej)
  • Windows:
    • System operacyjny: Windows® 10 64-bit lub nowszy
    • Procesor: Intel Core i5 or better
    • Pamięć RAM: 4 GB (rekomendowane 8 GB lub więcej)
  • Systemy Mac i Windows:
    • Port Thunderbolt™ 1.0, 2.0, or 3.0 (Thunderbolt 1 i 2 wymaga adaptera sprzedawanego osobno)
    • Połączenie z internetem (do aktywacji Studio One Activation i pobierania dodatkowej zawartości)
    • Wolna przestrzeń na dysku: 30 GB
    • Monitor z rozdzielczością 1366x768 lub wyższą

* wymagania dla oprogramowania DAW innego niż Studio One mogą być inne


Presonus Quantum 2626 - specyfikacja:

  • Przedwzmacniacze mikrofonowe:
    • Złącza: XLR (Combo), zbalansowane
    • Maksymalny poziom sygnału wejściowego: +10 dBu (zbalansowane, min. wzmocnienie)
    • Zakres kontroli wzmocnienia (gain): 60 dB
    • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0.15 dB, 48 kHz)
    • Zakres dynamiki: > 110 dB (A-ważony, min. wzmocnienie)
    • Zniekształcenia THD: < 0.005% (1 kHz, min. wzmocnienie)
    • EIN: < -131 dBu (maks. wzmocnienie, 40 Ω, 22 kHz BW, A-ważony)
    • Impedancja wejściowa: 1.6 kΩ
    • Zasilanie Phantom Power: +48V, > 8 mA na wejście
  • Wejścia instrumentalne:
    • Złącza: Jack 6,3 mm (Combo), niezbalansowane
    • Maksymalny poziom sygnału wejściowego: +15 dBu (niezbalansowane, min. wzmocnienie)
    • Zakres kontroli wzmocnienia (gain): 60 dB
    • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0.2 dB, 48 kHz)
    • Zakres dynamiki: > 106 dB (A-ważony, min. wzmocnienie)
    • Zniekształcenia THD: < 0.005% (1kHz, min. wzmocnienie)
    • Impedancja wejściowa: > 1 MΩ
  • Wejścia liniowe:
    • Złącza: Jack 6,3 mm (Combo), zbalansowane
    • Maksymalny poziom sygnału wejściowego: + 18 dBu (zbalansowane, min. wzmocnienie)
    • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0.05 dB, 48 kHz)
    • Zakres dynamiki: > 118 dB (A-ważony, min. wzmocnienie)
    • Zniekształcenia THD: < 0.005% (1 kHz, min. wzmocnienie)
    • Impedancja wejściowa: 10 kΩ
  • Wyjścia główne i liniowe:
    • Złącza:  Jack Stereo 6,3 mm, zbalansowana impedancja, DC Coupled (tylko wyjścia liniowe)
    • Maksymalny poziom sygnału wyjściowego: + 18 dBu (zbalansowany)
    • Pasmo przenoszenia: 20 Hz to 20 kHz (± 0.05 dB, 48 kHz)
    • Zakres dynamiki: > 118 dB (A-ważony)
    • Zniekształcenia THD: < 0.0035% (1 kHz, +4 dBu)
    • Impedancja wyjściowa: 51 Ω
  • Wyjścia słuchawkowe:
    • Złącza: Jack stereo 6,3 mm, niezbalansowane (x2)
    • Maksymalna moc wyjściowa: 175 mW / kanał (obciążenie 56 Ω)
    • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0.5 dB, 48 kHz)
    • Zakres dynamiki: > 110 dB (A-ważony)
    • Zniekształcenia THD: < 0.03 % (1 kHz)
    • Współpraca ze słuchawkami o impedancji z zakresu: 16 Ω – 300 Ω
  • Przesłuchy (crosstalk):
    • Wejście – wejście: < -110 dB
    • Wyjście – wyjście: < -115 dB
    • Wejście – wyjście: < -120 dB
  • Diody sygnalizujące poziom sygnału:
    • Clip: -0.5 dBFS
    • Sygnał: -50 dBFS
  • Cyfrowe audio:
    • Rodzaj połączenia: Thunderbolt 3 (kompatybilność z Thunderbolt 1 i 2)
    • Zakres dynamiki ADC: 115 dB (A-ważony)
    • Zakres dynamiki DAC: 115 dB (A-ważony)
    • Głębia bitowa:  24 bity
    • Częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz
  • Zegar:
    • Jitter: < 70 ps RMS (20 Hz – 20 kHz)
    • Osłabienie Jittera: > 60 dB (1 ns in => 1 ps out)
  • Zasilanie: 12 VDC, 5A (zasilacz zewnętrzny)
  • Wymiary (wys. x gł. x sz.): 44 x 178 x 483 mm (19’’)
  • Waga: (2.72 kg)

Opinie o produkcie (0)

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium