Eventide DDL-500 – delay studyjny
Opis
Eventide DDL-500 – delay studyjny
Profesjonalny cyfrowy delay z wieloma wysokiej klasy obwodami analogowymi oferujący przetwarzanie 24 bit / 192 kHz, bardzo dużą rozpiętość czasu opóźnienia, klasyczne brzmienia Tape Echo, sweep delay, saturację, filtr dolnoprzepustowy i gniazdo insert. Obudowa formatu API500.
DDL-500 oferuje nieskazitelnie czyste opóźnienia o czasie regulowanym w zakresie od 0,11 ms do 10 s. Jego brzmienie jest o wiele bogatsze niż w przypadku większości współczesnych delayów cyfrowych. Wpływ na to ma bardzo wysoka częstotliwość próbkowania 192 kHz oraz unikatowa konstrukcja, w której ilość obwodów cyfrowych została ograniczona do absolutnego minimum. Saturacja z łagodnym obcinaniem szczytów, filtr dolnoprzepustowy, sprzężenie zwrotne, pętla insertu, bypass przekaźnikowy i +20 dB wzmocnienia są analogowe.
Czas opóźnienia może być płynnie dostosowywany ręcznie lub przez podłączenie LFO do wejścia Remote. Umożliwia to ustawianie krótkich opóźnień w celu uzyskania efektów filtra grzebieniowego oraz flangera. DDL-500 posiada także zdolność generowania ekstremalnie długich opóźnień (aż 160 sekund przy częstotliwości próbkowania 12 kHz), dzięki czemu można zapętlać długie frazy.
DDL-500 to bardzo uniwersalny i świetnie brzmiący efekt umożliwiający ustawianie bardzo krótkich opóźnień (np. dla efektu zdublowanej ścieżki) aż po ekstremalnie długi czas delaya, doskonały do brzmieniowych eksperymentów. Do tego profesjonalnie brzmiące deleya typu sweep lub Tape Echo – wszystko to w niewielkim urządzeniu w formacie API500.
Najważniejsze cechy:
- Częstotliwość próbkowania: od 12 kHz do 192 kHz
- Rozdzielczość: 24 bity
- Minimalny czas opóźnienia: 0,11 ms
- Maksymalny czas opóźnienia: 10 s @ 192 kHz, 160 s @ 12 kHz
- Poziom wejścia: max. 24 dBu >18 kΩ
- Poziom wyjścia: max. 24 dBu >50 Ω
- Poziom wysyłki: max. 10 dBu >2k Ω
- Poziom powrotu: max. 20 dBu >50 k¬Ω
- Zasilanie: + 16 V, 200 mA, -16 V, 100 mA
- Wyprodukowany w USA