
Arturia Pigments – syntezator software’owy
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Arturia Pigments – syntezator software’owy
Arturia słynie z tworzenia świetnych wirtualnych emulacji legendarnych syntezatorów. A także z kilku własnych, cenionych w środowisku muzycznym syntezatorów hardware’owych. Ponad 20 lat doświadczeń w dziedzinie syntezy spowodowało, że nadszedł najwyższy czas na ich własny, stworzony od zera, wyjątkowy software’owy syntezator – Pigments.
Przekształcanie wyobraźni w dźwięk jest najbardziej fundamentalną, radosną częścią tworzenia muzyki. Pigments sprawia, że proces ten jest naturalny, intuicyjny i nieograniczony, a niemal nieskończone opcje stają się proste dzięki przemyślanemu i uproszczonemu interfejsowi graficznemu, który zapewnia wizualną informację zwrotną na temat tego, jak twoje brzmienie jest tworzone i modulowane. Jest to niezwykle potężny wirtualny syntezator łączący syntezę wavetable i virtual analog. Arturia obiecuje, że chociaż Pigments może brzmieć jak inne syntezatory, żaden inny syntezator nie może brzmieć jak Pigments.
To prawdziwa synteza XXI wieku, która stanie się idealnym wyborem dla wszystkich producentów, sound designerów i fanów syntezatorów ze względu na niezwykłe funkcje i kuszącą cenę.
Czy Twój syntezator to potrafi?
Pigments posiada zaawansowane funkcje i możliwości, których nie można znaleźć w wielu innych, zarówno fizycznych, jak i software’owych syntezatorach. Wśród nich m.in.:
- Skalowanie skwantyzowanych modulacji wysokości dźwięku w celu zbudowania złożonych sekwencji melodycznych
- Sterowanie ciągłym unisono, które można modulować, w trybie klasycznym i akordowym
- Rozbudowane opcje kształtowania fali dla oscylatora wavetable, z doskonałą kontrolą aliasingu
- Typowe źródła modulacji i niektóre bardziej niekonwencjonalne, takie jak generator binarny, czy generator losowy Turinga
- Wydajne sterowanie bramka/retrig dla modulatorów. Idealne do inspirujących, niezwykłych sekwencji rytmicznych lub samogenerujących patchów
- Polirytmiczny sekwencer z silnym naciskiem na randomizację, z kontrolą skali, w celu pozostania „muzycznym”
Najważniejsze cechy:
- Dwa równoległe silniki syntezy łączące w sobie wszystko to, co najlepsze z obu światów:
- Silnik Virtual Analog z trzema oscylatorami
- Zaawansowany silnik Wavetable
- Podwójne filtry: użytkownik może wybrać spośród wielu:
- Klasyczne typy filtrów pochodzące z instrumentów V Collection
- Współczesne, nowoczesne typy filtrów
- Możliwość routingu sygnału na filtry równolegle lubniezależnie
- Potężna sekcja efektów: rozwiązanie typu all in one
- Inserty lub wysyłki
- Możliwość modulowania parametrów
- Polirytmiczny sekwencer i arpeggiator
- Możliwość tworzenia kompleksowych, ewoluujących sekwencji i partii arpeggio
- Zaawansowany system modulacji - moduluj cokolwiek czymkolwiek
- Możliwość przypisywania modulacji graficznie - bazując na źródle, bądź destynacji
- Obwiednie, LFO, generatory funkcji, randomizery
- Przejrzysty interfejs wizualny pozwalający na zrozumienie tego co dzieje się z kreowanym brzmieniem
- Graficzna reprezentacja najbardziej istotnych parametrów i modułów (wavetable, obwiednie, LFO itp.)
- Rozbudowana i zaawansowana biblioteka presetów
- Brzmienia stworzone przez cenionych artystów i sound designerów
- Biblioteka wyświetlająca "notatki" dotyczące brzmień i rekomendujące eksperymentowanie z danymi parametrami
Wymagania systemowe:
- Windows 7+ (64bit) PC: 4 GB RAM; 2.5 GHz CPU, 1GB wolnej przestrzeni na dysku twardym, karta graficzna zgodna z OpenGL 2.0
- Apple 10.11+: 4 GB RAM; 2.5 GHz CPU, 1GB wolnej przestrzeni na dysku twardym, karta graficzna zgodna z OpenGL 2.0
- Działa samodzielnie i jako wtyczki VST 2.4, VST 3, AAX, Audio Unit, NKS (64-bit DAWs only)